door Redactie | okt 11, 2016 | Park in de pers, Archief 2016
De gemeente Amsterdam heeft een project, waarbij van de parken in elk seizoen een film wordt gemaakt. Ook voor het Beatrixpark is dat gedaan door De Mengformule. U kunt de vier filmpjes hier zien: https://vimeo.com/album/4212426