De Schaaktafel staat er!

Dat is snel gegaan, met dank aan de gemeente. Een schaaktafel die elders in de stad weg moest, is opgepoetst en op onze kosten nu neergezet aan de zijkant van de weg rondom de grote vijver. Vroeger stond hier een “Floriade-koepeltje”, maar dat was geheel...