
Dat laatste blijkt helaas noodzakelijk, want aan de kant van de Diepenbrockstraat vinden we veel zwerfplekken in de bosjes. We doen daar direct melding van met de Amsterdam App.
We hopen van harte dat de gemeente haar best gaat doen om dit op te ruimen. Het blijkt dat er zoveel troep ligt, dat is zelfs voor de Bea Dirtbusters te veel.
De moeite wordt beloond met een lekkere koffie bij Odessa Circus. Hopelijk gaat ook binnenkort de zon schijnen zodat je kunt genieten op het terras!
Heeft u interesse om aan te sluiten bij de Bea Dirtbusters? Stuur een berichtje naar
Jantien Brillenburg Wurth T 06-29005914
