door Redactie | jun 1, 2019 | Ontwikkelingen, Archief 2019-2022
Als u een ijsje of koffie haalt bij de kiosk ziet u ze staan: twee prachtige nieuwe bankjes. Die is een initiatief van de RAI. Omdat er bomen gekapt moesten worden op het terrein aan de Wielingenstraat, is bedacht dat die bomen op een aangepaste manier teruggegeven...