Een hotel in het park??

Zoals velen schrok het bestuur van de vereniging toch wel even van de aankondiging van het enorme hotel dat de RAI gaat bouwen. Wie goed kijkt waar het hotel gepland staat, (vanuit het park gezien links achter tegen de A10) wordt ietsje gerustgesteld: het staat niet...