Rwanda monument in Beatrixpark

Op 18 april is het Rwanda monument plechtig geïnstalleerd: Hierbij de informatie die wij vanuit het stadsdeel ontvingen: Op 2 augustus 2021 heeft de Rwandese ambassadeur in Nederland Burgemeester Halsema per brief verzocht mee te werken aan de realisatie in Amsterdam...