Zorgen om tentenkamp in park

Wij maken ons grote zorgen om de wildkampeerders in het park. Die staan daar nu al een tijdje en het lijkt of er niets aan wordt gedaan. We hebben onder meer de parkconciërge gesproken, ook omdat wij al enkele malen melding hadden gedaan. Ook hij had verwacht dat het...